Alla inlägg under november 2018

Av Rojélia Väänänen - 19 november 2018 12:37

Jag älskar E.
Egentligen är inte det problemet just nu. Egentligen är problemet mitt förra förhållande. Mitt förra förhållande, som jag lämnade för E.
Vi sa till varann, Teo och jag, att kärlek respekt och ärlighet var a och o i vår relation. Men det har uppenbarats flera lögner inom det senaste halvåret, och det är bara två månader sen separationen. Men allt kommer fram nu, nu när vi inte längre är ett par. Jag borde ha tänkt på att det kunde hända.
En lögn gjorde, att jag idag är hemma i sängen, istället för i skolan. Vackert Teo. Men jag ska inte ge dig hela skulden.
Kram.

Av Rojélia Väänänen - 18 november 2018 11:28

Den här helgen är jag på en föreningsgård, lagar mat, umgås, skrattar och dricker kaffe.
Men hela helgen har varit höljd i ångestens skugga. Inte mått bra på hela helgen. Istället för att laga mat och vara social som planerat, så har jag mest suttit undandragen med hörlurar på hög volym med musik. Jag orkar inte vara social.
Tråkigt att hela helgen försvann, men men. Det får jag ta igen någon annan gång.
Önskar bara att folk kunde fatta att jag inte struntar i att delta, för att jag är lat, utan för att jag mår dåligt. men men. Det får de väl tänka då, jag orkar inte bry mig.
Ha det gott.

Av Rojélia Väänänen - 17 november 2018 15:13

Jag mår dåligt och orkar inte blogga längre. Förlåt bloggen. Kommer tillbaka när jag mår bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards