Alla inlägg under maj 2018

Av Rojélia Väänänen - 27 maj 2018 13:45

Du vet ångesten när man inte får svar på ett meddelande och tiden rinner iväg väldigt fort?
Du vet ångesten när din pojkvän vill prata?
Du vet ångesten när föräldrarna ropar att man ska komma ett tag?
Du vet ångesten när du hör en civil polisbil, en till, och en till?
Nu till mig.
Jag har ångest över min pojkvän, han svarar inte.
Jag kan inte ringa, sitter för illa till.
Vill bara veta att han mår bra.
Jag vill bara veta att han är okej.
Älskling, jag saknar dig, jättemycket!
Hoppas att du mår bra. Kram.
Rojélia.

Av Rojélia Väänänen - 26 maj 2018 15:49

Haft mycket ångest den senaste tiden. Det är så med min depression att det går upp och ner, och vet aldrig när..

Av Rojélia Väänänen - 22 maj 2018 13:43

Nu är jag tillbaka efter några tuffa dagar.
Jag älskar samma person. Dras med samma ångest. Men en sak är förändrad, har bestämt att göra en livsavgörande sak.

Av Rojélia Väänänen - 18 maj 2018 13:53

Haft problem med magen på sistone!
Men nu är det lugnt igen.

Av Rojélia Väänänen - 17 maj 2018 07:33

Idag är det 10 grader mindre än igår, men solen skiner.
Min mormor är här, och morfar med.
Marsvinen har fått sitt hö, och jag sitter i soffan en liten stund innan jag drar till skolan.
Idag ska det pluggas, sjungas, förberedas och skrivas utvärdering.
Jag har 6 lektioner och nästan ingen rast. Känns otroligt stressigt.
Min mage beter sig skumt. Har ont och mår illa till och från.

Av Rojélia Väänänen - 16 maj 2018 21:29

Går på gym med mitt profilgäng.
Förra veckan gick jag en halvtimme på gåbandet.
Idag klarade jag en timme. Underbat!

Av Rojélia Väänänen - 16 maj 2018 07:42

Jag mår bra för första gången på jättelänge. Har inte haft panikångest på två dagar.
Min kille verkar dock må ganska dåligt i den här värmen.
Det ska erkännas att jag mår likadant. Solen kommer upp i nästan 60+!
På skolan är det jättehett också. Finns skugga på ett enda ställe på skolgården....
I vilket fall, kommer mormor och morfar upp hit för mamma är på jobbresa. Och imorgon ska jag sjunga på en konsert. Den anordnas av kulturcentrum här i stan.

Av Rojélia Väänänen - 15 maj 2018 18:59

Vad ska jag skriva nu tänker ni?
Jo jag tänkte skrriva lite om kärlek.
Jag och min pojkvän firar 9 månader på lördag.
Hur skriver man bäst att man älskar honom då?
Eftre kvartal tillsammans vill jag ju vara tydlig med min kärlek.
Känns fånigt att skriva bara jag älskar dig en sån dag.
Puss. Rojélia.

Ovido - Quiz & Flashcards