Alla inlägg den 15 maj 2018

Av Rojélia Väänänen - 15 maj 2018 18:59

Vad ska jag skriva nu tänker ni?
Jo jag tänkte skrriva lite om kärlek.
Jag och min pojkvän firar 9 månader på lördag.
Hur skriver man bäst att man älskar honom då?
Eftre kvartal tillsammans vill jag ju vara tydlig med min kärlek.
Känns fånigt att skriva bara jag älskar dig en sån dag.
Puss. Rojélia.

Av Rojélia Väänänen - 15 maj 2018 13:59

Det är så tuft. Saknar min pojkvän, och önskar innerligt att han vore här.
Men det har hänt en grej, och vi kan inte träffas. Nu har jag rast. Går sista terminen i sjuan.
Jag har ingen jävla aning om hur mitt mående ska presenteras. Jag har ångest och jag mår piss.
Jag har ofta panikångest och jag gråter så mycket att jag har hud som sandpapper i ansiktet.
Deprimerad och djupt förälskad är min livsstatus just nu.
Jag har tre systrar. Vill inte säga vad de heter. Mamma och pappa är skilda sen 9 år. Jag bor varannan helg hos min pappa och hans nya kvinna.
Det här vädret är för jävligt! det är för varmt!!!
Visst, det är fint och luktar gott med alla blommor. Men jag tål inte pollen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards