Alla inlägg den 28 januari 2019

Av Rojélia Väänänen - 28 januari 2019 17:56

Allt händer just nu i mitt liv känns det som.
Jag har precis passerat fyra-månaders-strecket med min partner, klarat av en till tuff period med Teo, och klivit ner mig i min depression. Ingenting som jag hade tänkte har jag lyckats med, och det känns helt klart jävligt tufft.
Har definitivt bestämt att flytta nu med min mamma. Ingenting får vara lika som förut enligt henne, och det stressar mig lite, men bara lite, för det ska bli spännande i vår nya stad.
Sen ska jag också försöka sluta skära mig. Vet att jag skrev det i ett tidigare inlägg, men nu vill jag inte hålla på med det där längre. Och det har jag bestämt mig för att stå fast vid till varje pris. Annars ser mina föräldrar snart, och jag vill inte att självskadebeteendet kommer fram.
Livet rullar på, men det är jjobbigt stundtals, och självmordstankarna blir allt djupare i min hjärna. Så jag behöver verkligen en nystart.

Ovido - Quiz & Flashcards