Alla inlägg den 12 juni 2019

Av Rojélia Väänänen - 12 juni 2019 17:36

Hej alla bloggläsare. Här kommer ett snyftinlägg.
Jag och min partner har ddet tufft nu. Jag kan inte trösta honom. Han mår så dåligt. Han sover just nu så jag passar på att skriva av mig lite ångest.
Jag försöker övertyga honom om att jag älskar honom och att han är världens bästa människa, men hans alla triggers gör att han har jättelätt att bli ledsen, gråta, få problem med magen, och framförallt självkänsla och självrespekt.
Hur ska jag kunna stötta honom i hans ångestvågor. De sköljer över honom, och mig, och jag vet inte hur man hanterar så stark ångest som han har när man ska försöka hantera sin egen samtidigt.
Mår själv otroligt dåligt då jag vet att han ligger hemma i sin säng och gråter och skälver i sömnen.
Vill hålla om, smeka hans rygg, men har inte möjlighet.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Hjälp oss.
Rojélia.

Ovido - Quiz & Flashcards